lördag 19 juli 2008

Så ska jag försöka igen...



Oj oj oj vad jag har varit dålig på att blogga på senaste tiden.




Jag vet inte vad som har hänt. Mycket andra saker som har blivit prioriterade. Å tyvärr både en del saker å en del personer som blivit satta åt sida.




Sorry för detta !!!




Men men... nu får vi se hur det kommer att gå med bloggandet. Kanske får en sekund över lite då och då....




Mycket som har hänt men vi tar det bästa !!!




Har fått träffa underbaraste brorsonen Ludde !!!




Jag låter bilderna tala för sig... Han är ju bara för söt den lilla killen !!!




Var tvungen att lägga in om semster i september så jag kan åka upp å hälsa på... för långt till Oktober ju !!!




Näää... nu ska jag fortsätta med nya hobbyn.... pärlor... hihi.... de ni !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Meeen vilka fina bilder!!

Kul att du börjat blogga igen! Fortsätt med det!

kramar från oss!