onsdag 24 november 2010

Dag 1 - Presentation av mig själv...

Lika bra att starta direkt...

Vem fan är jag ???

Ja det har jag också klurat på ett tag. Men jag tror att jag kommit fram till:

Jag är en Örebroare som flyttat ner till Skåneland å Helsingborg och förälskat mig i detta ställe.

Jag är en arbetsnarkoman som håller på att inse att jag inte kan jobba dygnet runt å att det finns viktigare saker i livet...

Jag är 28 år å har inte fattat hur fort tiden har gått å hur fasiken jag kunde bli 28 när jag nyss var 18...

Jag är en GAMMAL fotboll spelare som bara inte kan lägga av...

Jag är feg som få när det gäller vissa saker... det är så jag blir trött på mig själv...

Jag bor i en liten tvåa men skulle hellre ha ett hus...

Jag önskar mig ett Svenssonliv i någon lite "håla" utanför Helsingborg...

Jag sover för lite för att jag alltid lyckas spendera för mycket tid framför datorn...

Jag har ett jobb, ett intresse, en avslappning... jag sätter mig bakom ratten å kör...

Nu säger denna go natt å bockar av dag nummer 1... bara att hänga i nu varje dag så hoppas jag att inspirationen till massa annat kul skrivande kommer !!!

Tyvärr så fegar jag ur för tillfället... kanske kommer kunna skriva mer snart, kanske inte... håller tummarna !!!

1 kommentar:

Peter sa...

Kul att se att du bloggar,ta det nätt på jobbet inget är värt att gå i väggen..
Kramar Peter