lördag 24 maj 2008

Fullt ös trotts ändrade planer...

Igår så var jag lite förbannad för att helt plötsligt så ändrades planerna för helgen. Hade ju verkligen sett fram emot den....

Men men... trotts detta så blir det som vanligt fullt ös.

Igår fredag så blev det först en tur ut med jobb... satt i solen å glassade på Hampan... Fint som bara den. Fick kanske lite för mycket att dricka för fan vad fnittrig jag blev. Efter det så blev det en tur till Väla med Nicoletta och Maria... å jag fick ett svärd... hihi
Sedan drog vi vidare för lite Kina-käk på China Town.... gott gott...

Jag var på värsta humöret hela dagen... svängde med mitt nya svärd som jag fått av Maria och tetades å så med allihopa... Hoppas bara dom inte blev för trötta på mig...

När vi käkat klart så fick vi den briljanta idén att vi skulle dra till Ängelholm för att spela biljard, för där så har dom biljard i neonljus... cooolt.... Men men, miss i planeringen att det inte var igång, det blev då vanlig biljard istället.... men det gick bra det med...

Hemma vid 2 på natten, å fan vilken nice kväll !!! Gillar spontana påhitt....

Idag så har jag bara tagit det lungt.... Drog ner till båten S/S Swea för att käka ihop med "gubbarna å tanterna" från SMC Skåne. Vi hade lite möte om hur fortbildningen var och vad vi kan förbättra å sånt.... Men jag såg GRATIS mat... GRATIS är gott har jag hört. Brunch buffé, NICE !!!

Ikväll så blir det schlagerfestivalen i Kattarp. Ska bli trevligt !!!

Inga kommentarer: