tisdag 20 maj 2008

Vad är det som händer....

Shit... kan tiden gå lite långsammare.... jag hinner fasiken inte tänka efter innan det är dax att sätta igång nästa projekt.

Bloggen är bara totalt nerlagd.... shit när skrev jag senast ???

Det var betydligt bättre när man var sjukskriven.... men det kan man ju inte vara för evigt...

Har inte hunnit... å jag menar det.... INTE HUNNIT köra min sjukgymnastik denna vecka... Har ju mina tider hos sjukgymnasten... men nu är jag bara inbokad på en jävla massa tider på jobb....

Denna vecka vet jag inte hur jag ska lösa det.... Fan vad trött jag blir... å ont i ryggen har jag igen...

Sedan är det ju hundra andra saker som tiden inte räcker till för...

Tvätta, tur att jag kan "våldgästa" Zarahs tvättmaskin när det finns några minuter över... hihi

Åhhh... massa saker som jag skulle vilja fixa med föreningen... men hur ska jag hinna det....

Tänk om man kunde vinna ett par miljoner.... då skulle jag säga upp mig på dagen, med omedelbar verkan.... Sedan skulle jag bara göra sånt som är roligt... Jag skulle plugga vidare ett par år och bara ha det förbaskat roligt....

Shit vad jag är sugen på att plugga till lärare.... å så sökte ju mitt lilla sportgymnasie lärare i svenska och engelska.... shit att man inte har behörigheten.... fan vad det vore NICE.... Men men... drömma kan man ju alltid....

Drömmer också om att få se alla underbara människor runt om mig må BRA !!!... fan det känns som om det är många som är nere just nu....Å jag är fan inget undantag....

Fick ett jävla utbrott i fredags kväll.... lättretad som fan just nu... å det beror på många saker men framför allt en person... å ja, tyvärr så fick hon det på lördagen. Jag kan inte trippa på tå för någon bara för att hon inte ska bli ledsen.... för då gräver jag bara ner mig.... Jag har kommit på att det är bra att tänka på sig själv i första hand... för annars rinner bägaren tillslut över... Men det känns riktigt bra just nu när allt skit kommit ut....

GE MIG LITE ANDRUM.... så kommer allt blir bra...

Å du, Underbaraste.... vad ska jag ta mig till ??? Vill inte se dig så här.... SUCK !!!

Ja ja, det är en dag imorgon också.. då får vi försöka göra den bättre...

Till helgen vet jag i alla fall att det blir BRA... då kommer Bror och Frida och så UNDERBARASTE LUDDE.... åhhhh vad jag längtar !!! Ska bara krama på lilla killen hela helgen...

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Heeeeej!
Vad kul att se ett inlägg! Som vi har väntat!!!

Vi längtar också och Ludde är full av bus så nu måste du vila och ladda för fullt för helgen.

Vi ses snart!

Massor av kramar!