lördag 21 augusti 2010

Äckligt...

Idag har jag haft värsta softe dagen... Lugnt som fasiken på färdtjänst...

Men shit, hade en äckel gubbe som skulle talla mig på brösten... Hallå ja !!!

Han kunde ju fan knappt röra sig å dreglade å hade sig å när jag skulle sätta på bältet så visst fan hade han jävligt bra rörlighet i händerna i alla fall... Å vad fan säger man ???
"Det där ska du nog låta bli... "
Kunde kanske klämt fram något bättre men blev fan paff... Äckel gubbe... så satt han där i bilen å tittade hela tiden å log å dregade lite mellan också... URK !!!

Körde honom bara till butiken 8 minuter bort... men de kändes jävligt långa !!!

Fick sedan ett par turer till å gissa om jag får asa hem äcklet igen... Då sattes det fan inte på nått bälte genom att jag sträckte mig över honom... han fick snällt hålla kvar bältet tills jag kom runt å kunde ta det från mitt förarsäte...

Uhhhhh... rysningar !!!

Inga kommentarer: