torsdag 5 augusti 2010

Danmark...

Jag vet knappt vart jag ska börja... Har haft hela familjen här på besök... Mamma å Pappa... Bror å Frida med båda barnen... Har varit fullt ös alla dagar... Börjar med i Tisdags då vi åkte till Danmark hela högen...

Här är mamma å pappa på båten...

Vi börjar närma oss utlandet...

Större delen av familjen Norman... Lilla Maja sov sött i vagnen...

Travade rundor i Helsingör... Mest på de större shopping lederna, men gluttade in lite i några gränder då och då...

Mamma är nöjd å glad...

Storebror med underbaraste Ludde...

Grabbarna drar före...

Fotomodell nästa... Sicken snygg kille...

Mamma med lilla Maja...

Maja hamnade inte så mycket på kort. Får passa på å visa de få bilder jag fick på den lilla godingen...

Kvällen avslutades på Mollbergs med drinkar...

Å värsta räkmackorna jag käkat...

Fick även denna dag världens snyggaste picknick grill av Bror med familj i inflyttningspresent... Nu ska det grillas...
Det är ju standard att åka till Danmark när någon från Örebro är nere. Nu kunde vi slå två flugor i en smäll å ta med både mamma å pappa och bror med familj... det innebär en tur mindre för denna brud... Är ju inte så imponerad av detta åkandet nu när jag bott här nere ett tag. Men visst kan det vara jättekul också... Denna dag har varit en kanon dag... men trött som få när man väl kom hem.
Underbart roligt att äntligen få träffa lilla Maja. Så otroligt söt å det var en mycket stolt faster som satt med den lilla på kvällen då hon somnade på Mollbergs.

Inga kommentarer: