torsdag 17 april 2008

Nu börjar det ta sig...

Shit vad jag tycker att det är kul att fixa å dona.... nu är jag i mitt esse...

På jobbet så är det fullt ös !!! Trodde det skulle bli lite soft att sitta på kontoret... ha ha ha, trodde jag ja !!!

Massor med folk som kommer å vill ta mc-kort... drog ut 20 prislistor förra veckan å går tror jag det var så fick vi dra ut 10 nya.... men det är ju bra !!!

In med folket bara !!!

Sedan så är jag ju fixaren i CLD just nu också.

Idag så låg projekt på att inhandla å fixa:

Förslags-brevlåda
Dans-pärm
Magneter å tillbehör till whiteboard/anslagstavla

Sedan så har jag suttit å skrivit samman en jäkla massa information till CLD. Jag tycker det är så jäkla kul...

Jag vet inte om man kan säga så men det är nästa tur att jag inte jobbar mer än jag gör... hihi

Tack o lov så är mycket av de saker jag fixar med engångs-saker, så när det är gjort så är det.... det är skönt.

På söndag så ska jag försöka sammanställa föreningens historia.... det blir papper å penna i högsta hugg när Linda har lovat att berätta.

Nää... nu ska jag softa ett tag i soffan för sedan blir det sängen... ska ju börja tidigt imorgon... är ju inte direkt van nu när jag bara gör det på fredagarna....

Åhhhh, blev lite trött idag... skulle ju till cityortopeden imorgon.... men så ringde dom för läkaren var sjuk.... men men... det blir på tisdag istället... så det blev ju inte så långt bort.... tur det !!!

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Har de någon hemsida???

Det är kul med lite annat att göra... jag vet :D

Ludde ringde till dig idag. Sedan pratade jag efter ett tag.

Kram från oss.

Fam. Ritzén Norman sa...

Hmm... det var länge sedan du skrev här!! Vi saknar din inlägg.

Snart ses vi... två v kvar typ!

Kramar.