söndag 21 mars 2010

Fullt ös...

Man kan lätt säga att denna helg har varit fullbokad...

Började med att redan i torsdags gå på dagpass... alltså jobb från 06-16 torsdag till söndag...

Torsdagen efter jobb så bar det av ut till Gunnarstorp för att kolla på när laget spelade mot P14. Fick ju stå vid sidan av då jag blivit sjuk igen... Störigt som fan! Tjejerna var i alla fall riktigt duktiga... 1-1 slutade matchen å det måste vi vara nöjda med...

Fredagen efter jobb blidde det hem i racerfart för att duscha å fixa sig inför personalmöte och utgång. Sedan blev jag upplockad av kollegan å iväg på möte... Trevlig kväll som dock hade varit ännu trevligare om jag nu inte hade varit så förbannat trött å nykter... Jäkla skit att man skulle upp å jobba 6 dagen darpå igen... För sent blev det ju också... men det var ju inte någo oväntat, hemma runt 1 å då känns det segt att ställa klockan på 5...

Lördagen fungerade dock ganska bra i taxin... var inte så trött som jag hade trott... det kom dock när jag slutat jobba där runt 17... Blev till att sova 1 timme på soffan för att sedan hoppa in i duschen igen för att denna kväll fixa sig till maskerad hos Zarah. Blev ett litet ombyte till Harry Potter å sedan iväg igen... Sjukt kul kväll med många skratt! Å inte helt oväntat blev det ju sent även denna kväll... hemma runt 12...

När klockan ringde vid halv 6 i morse så känndes det som "det är inte sant..." Trött var bara förnamnet... Tanken från början har varit att jag även idag ska iväg efter jobb... spela en fotbollsmatch... men jag avstyrde det redan igår... konstigt att min förkylning inte försvinner ?? Sova behöver man det ??? Hihi

Tur att man kan sitta å blunda lite i taxin när man står långt bak i kön på knutan... På med solbrillorna bara så ser ingen... hihi. Å när man inte blundar så kan man ju alltid blogga lite...

Inga kommentarer: