måndag 29 mars 2010

Lite tid över...

Hmmm kanske inte är så konstigt att det känns som om tiden bara försvinner när man jobbat 39 timmar de senaste 3 nätterna... 13 timmar per natt har det blivit...

Jobba, Äta, Sova... Ska man hinna med andra saker ???

Men idag söndag så har jag varit ledig... Bara softat runt...

Började med att åka till Väla för att köpa nya målvaktshandskar... Välbehövligt om man nu säger så... Vill ju ha bra grejor när vi drar på läger...

Ser verkligen fram emot torsdag då bussen går mot Köpenhamn å träningsläger i 3 dagar... Ska bli så grymt kul !!!

Sedan åkte jag till Maxi för att köpa lite våffelmix... för nu på kvällen så har jag bara suttit i soffan å blivit serverad våfflor... kan det bli så mycket bättre ??

Just nu degar jag bara i soffan... borde verkligen gå lägga mig då det väntar 2 dagar med fucking dagtid !!! Seriöst !!! Imorgon måste jag dra till jobb typ 5:45 för 6:30 ska jag var nere i Bjärred... Fint att börja med en sådan tur....

Men vem fan är trött liksom... ställa om dygnet så här är inte kul... jobbade ju till 5 i morse... sov till 14 trotts att jag ställt klockan på 12... oj då !!! Så att gå å lägga sig tidigt nu känns ju inte så jätte kul... hmmm ok, jag ska tivinga mig nu för om 4 timmar ringer klockan !!! FY FAN !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Storebror säger: Svär inte så helvets jävla skit fucking mycket. Det ser inte bra ut!!!
Ludde bifogar en puss.
(han har lärt sig säga faaaan. - jag skäms, inte bra)
Är ni kanske släkt måntro?
Seriöst alltså........