torsdag 18 mars 2010

Palla vara sjuk...

Detta är ju helt sjukt... bokstavligen !!!

Är ju nyss kurerad från en förkylning... kunde vara med å träna 3 träningar å så åker jag på denna skiten... jag vet egentligen inte vad fan jag åkt på, men kroppen har nog fan fått en chock eller nått...

Först så mår jag lite illa på kvällen... sover inte en blund under natten å spyr som en tok... det är bland det värsta som finns så fy fan... om inte detta vore illa nog så åker jag på värsta febern på dagen efter... Totalt utslagen !!! Får bli hemma från jobb en dag... febern börjar släppa men istället kommer värsta förkylningen, å så låter jag ju som om jag bälgat Wiskey sedan 3 års åldern eller nått... Envis som jag är så ska jag ju sedan iväg till jobb... första timmarna i bilen är jag som värsta klimakteriekossan... svettas som en tok å fryser halvt ihjäl om vart annat... Efter 3 timmar i bilen så blir det hem å byta om klockan 9 på morgonen... hur normalt är det ???

Ja ja, genomlider dagen å önskar inte annat än att bädda ner mig i soffan under ett stort varmt täcke... men inte går det inte... först så blir det ut till fotbollen för att fixa lite inför träningslägret å måste nog kolla lite på matchen mot pojkarna idag... kommer pälsa på mig som om jag skulle på polarvandring !!!

Kan hoppas på att soffan är ledig när jag kommer hem vilket jag tvivlar på... främmande idag... men en inte så kry Åsa kan ju alltid dra med datorn in i sovrummet slå på någon bra tv-serie å mysa ner under täcket med lite chips å dipp... det måste ju vara tillåtet när man är sjuk... för vem fan orkar vara social när man är sjuk... det räcker ju att man måste vara det på jobb...

Hmmm... måste börja planera lekarna inför lägret... jag har ju tagit på mig rollen som lekledare efter våran avslutning... nu gäller det bara att komma med nått nytt... några är redan spikade... men MÅNGA till behövs... natten är lång !!! Förslag på lekar är välkommet !!! Å det behöver varken vara snälla eller anständiga lekar... detta gäng ska allt få vad det tål... hihi...

Näää... dax att sätta fart nu !!! Blidde ju ett par rader nu i alla fall...

Inga kommentarer: