söndag 18 april 2010

Seriepremiär...

Har tyvärr haft lite fullt upp nu... Trött har jag också varit så det har ju inte blitt så mycket bloggande...

Ska försöka ta lite kort om dagens stora händelse...

Vi har haft seriepremiär med Bjuvstorp borta mot Eket... Tyvärr förlorade vi trotts en väldigt bra första halvlek där vi hade övertaget å ledde med 0-1... andra halvlek så handlade det helt enkelt om ORK... dom orkade mer än oss å lyckades få in ett mål... tyvärr så kommer det ännu ett mål som dock borde ha varit offside.

Kan ju inte påstå att domaren var så där klockren... Jag hade mina små utbrott... när man släpper flera offsider där det handlar om 2-3 meter så vet jag inte hur jävla skelögd man är...

Totalt mörbultad är jag också... tummen visste jag ju att den skulle kännas... men det gör ju ont som fan bara jag ska hålla i ett glas så är kanske inte konstigt att det känns när någon skjuter en fotboll så hårt dom kan på handen... ja ja... men sedan har jag ont i rygg och höft efter att ha slängt mig ett par gånger i backen... fan att man kommit på att man vill vara målvakt... Är det kanske någon störning man har ??? Har även "säkert" värsta snygga blåmärket i huvet då en idiot i motståndarlaget fick för sig att det var en bra idé att gå in med dobbarna före mot en målvakt...

Njöt lite extra av att idioten blev liggande kvar å hade ont... peta på dom å dom höll på att gnälla ihjäl sig... går man in på det sättet så får man fan skylla sig själv... dock så fick jag ett litet aggresivt utbrott å råkade visst klämma ur mig "hoppas det tog jävligt illa..." Jag hade inte alls mått dåligt om idioten blivit tvungen att avbryta... Men visst skulle hon ligga där å böla lite å "tyck synd om mig"... Ahhh palla IDIOTER !!! Å domaren... på en sådan sak borde man ta fram det gula kortet... men varför skulle han göra det... palla !!!

Ja ja... tyckte i alla fall att vi kämpade bra som fan. Vi var värda att vinna... men vi får ta det nästa match istället... tyvärr missar jag den, hemma premiär å allt... men Bounce i Globen går först i detta läget...

Näää nu kallar loppelådan i sovrummet... jäklar vad trött jag är...

Gissa vem som kommer behöva hjälp upp ur sängen i morgon... Det märks att man börjar bli äldre... kanske börjar bli dax att lära sig stretcha ??? hihi

Näää GO NATT alla bloggläsare...

Inga kommentarer: