söndag 25 april 2010

Bounce...

Så har jag å bror varit på en sjukt grym show !!! The Last Bounce... Hur sorgligt är det inte att dom ska lägga ner. För dom är ju bara helt enkelt bäst !!!

Det finns inte ord för hur bra showen var... Några av de bästa dansnummren från förr var ju med å så självklart massa nytt... rysningar flera timmar efter... å lite lätt gåshud nu när jag tänker tillbaka på eftermiddagen... bara det att en HEL läktar sektion helt plötsligt bara var med i dansen... då var det balettakedemien som var med å det var ju helt grymt !!! Obeskrivligt !!!

På kvällen blev det kinakäk på Östermalm i Stockholm... inte illa det inte. Ludde å Frida hade ju shoppat loss medans jag å bror var på Bounce... så efter det så gjorde vi stan osäker... hihi

Tyvärr så blev det inte till att stanna i Stockholm utan istället tillbaka till Örebro... Kändes som om det var en evighet sedan man var uppe i Sthlm så jag hade nog behövt minst en vecka till... men men... Örebro är också bra...

Idag söndag så har det blivit lite shopping å så självklart Rosalis... ett måste när man är här uppe... å även East West sushi... det kändistäta stället i Örebro... Hela humoreliten var tydligen sugna på sushi... bla Felix Herngren, Johan Rheborg, Henrik Schyffert och Robin Paulsson... Frida ville fram å ta kort men lät bli när jag skulle skämmas för henne... Även bror var ju tvungen att följa med in å hämta maten senare för att "hjälpa till å bära"... ha ha, jo men visst det heter så ja !!!

För övrigt så blir det ju mycket tid med underbaraste Ludde... Oj vad vi ska leka !!!

Nu ger en trött å sliten Åsa upp bloggen för idag... kanske ska försöka vila ut ordentligt nu de kommande dagarna så jag orkar jobba när jag kommer hem...

Inga kommentarer: