tisdag 5 oktober 2010

Håret å effektiv shopping !!!

Jaha... så sitter man här å håller tummarna för att hårfärgen ska mörkna... för just nu ser den JÄVLIGT röd ut... huuu !!!

Har varit å klippt mig idag för jag vill ju inte se ut som ett troll när jag kommer till Örebro... men så snålade jag denna gång å sket i att färga... tänkte det kan ju inte vara så svårt ju... detta kommer ju visa sig senare ikväll om det var en bra eller kanske en jäkligt dålig idé...

Har även hunnit med att fixa dop present till lilla Maja... hittade världens sötaste å som inte gjort i så många ex... gillar unika saker, så klart att lilla Prinsessan ska ha det !!!

Även hittat Luddes present... lilla killen fyller ju år !!! Shit vad tiden går fort... hoppas inte någon annan köpt samma eller liknande...

Effektiv man är då !!! Det är nice... för nu har jag två dagar med fullt ös !!! Ska försöka hinna packa lite nu imorgon efter jobb... jag har ju bara de små korta FT passen... 05:45-18:30... BAGGIS !!! På torsdag kväll blir det skräckis hos Bettan... jag har redan halvt hjärtinfarkt... tur hon kan HLR... Ha ha ha.

Inga kommentarer: