måndag 25 augusti 2008

Nu har denna nervositet gått över...

Som alla vet så har jag ju gått å varit så där lite nervös å pirrig i början på förra veckan....

Men tyvärr så har detta nu gått över och det blev ju då ett negativt resultat...

Men det ända som "smarta" jag kunde klämma ur mig var ju "SKÖNT" och "NI VAR FÖR GAMLA FÖR MIG"....

Ibland så kan man ju önska att man tänker innan man spottar ut någon groda... men men

Helgen har varit fullt ös. Dans för hela slanten.

På lördagen stod vi först på MAXI å delade ut lappar om "Prova på Linedance". Tror vi stod där i säkert 1,5 timme... Inte det roligaste lördagsnöjet....

Sedan övertalade Yvonne, Anna och Elli mig att jag skulle med å dansa på kvällen. Så det blev lite snabbt hem till mig för att laga i ordning lite käk, å sedan direkt ut till Hacienda i Fleninge.

Kolla in det stället på www.hacienda.just.nu det är så fint !!! Å Eva å Lasse har gjort det så underbart !!!

Var nästan lite nervös inför detta med.... det skulle vara workshops på pardans... inte min starka sida... vill ju gärna trycka å dra lite som jag vill när någon annan försöker föra... hihi

Men det blev bara lite pardans och sedan mest Linedance så det var en kanon kväll. Å jag som inte ens tänkte åka dit alls....

Träningsvärk i benen när jag kom hem... hihi

På söndagen så var det också dans. Då var det dax för våran "Prova på"... Det kom inte överdrivet med folk.... men i alla fall 18 nya ansikten så vi var nog ett 30 tal allt som allt.

Kan ju bara tillägga att fötterna och benen var ganska slut efter helgen. Så det är ett MÅSTE att köpa riktiga dansskor nu. Jag som har så överdrivet med pengar....

Näää... dax att sova. Har en mardrömsdag framför mig imorgon... börjar 7 slutar 20:30.... FY FAN !!!

GO NATT !!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hej!
Har du glömt bort oss?? vi saknar dig och dina kommentarer i vår blogg!

Nu är det inte många dagar kvar till du kommer hem....

KRAM