söndag 17 augusti 2008

Två dagar på rad....


Visst är det helt otroligt... tror jag börjar komma in i mitt bloggande lite nu.


Har kollat på Tim Burton´s Charlie and the Chocolate Factory... Han är ju helt underbar med sina filmer... Visst jag är fortfarande lite skeptisk till Sweeney Todd... hade inte räkant med att det skulle vara en musikal. Men nu när jag sett den å fått lite distans till den så känns det som att jag ska ge den en chans till. Corpse bride är ju kanon å Edward Scissorhands och inte för att glömma Sleepy Hallow... han har lyckats med många grymt bra filmer.


Oj oj... nu börjar det pirra lite i magen... onsdag närmar sig med stormsteg.... Hoppas att det går som jag vill å ALLA får se till att hålla alla tummar man har....


1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Såklart vi håller tummarna!

KRAM!