måndag 4 augusti 2008

Shit vad komplicerade....

Jag får fan spel.... brudar...

Nu är det surt som fan igen... å jag blir så trött... Varför älta all denna skit.

Jag kör mitt race !!! Just nu så jobbar jag dygnet runt, ger fan i å träffa alla jag inte känner för att träffa.... varför vara trevlig bara för att.....

Har kommit på att jag har blivit lite väl självsäker.... det är jag som gäller.... å duger det inte åt dom andra så SKIT i det.... jag har nog med vänner som det är....

Just nu så ser jag bara fram emot att lämna all denna skit å åka upp till Örebro...

8:e September så drar jag upp i en vecka.... Ska bli så NICE !!!!

Så ska jag troligen träffa ny trevlig bekantskap... Hi hi....

Men viktigast av allt !!! Jag ska träffa underbaraste LUDDE !!!

Tiden går för fort....

Å sedan... just nu är det ju spännande som fan.... håller tummarna !!! Tänk om jag får... AHHH !!! så himla kul det vore... Na na na naaa na na na naaa !!! ;-)

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vi längtar också tills du kommer!

KRAMAR!