söndag 10 augusti 2008

Så var man sjuk igen....

Det är ju helt sanslöst.... har varit så mycket krasslig nu... å alltid på helgerna.... vad fasiken det är ju då man ska vara kry så man kan göra allt som man inte hinner med i veckan då man fan jobbar dygnet runt....

Jag är ärligt talat så trött efter jobb så jag inte orkar göra något.... ta tex i torsdags... visst det var en VÄRSTING dag men jag började runt 6:30... 6:50 åkte jag med elever från trafikskolan för att dra ut till Knutstorp på halka.... Sedan är vi tillbaka vid 11 å då blir det lektioner som vanligt... efter dagens "egentliga" slut 17:30 så körde jag igång en teorikurs fram till 19:30 för att sedan stänga å låsa så jag kanske kom därifrån vid 19:45.... FY FAN !!! Sånna dagar vill jag aldrig mer ha... men ja ja... det är så det är att vara trafiklärare....

Konstigt att man är slutkörd och sjuk?? Frågan är ju... är det värt det ???

Ja ja... framtiden får utvisa vad som händer.... går man inte in i väggen på det här sättet så vet i fan... hihi

Ni som har koll på läget vet ju vad som händer.... JAG VILL !!!

Idag har jag kommit på bästa saken att ha när man är sjuk.... VATTENKOKARE... Shit vad det är NICE med te och varför inte lite go misosoppa ibland... mmmmm !!!

Ok... var lite bra att vara hemma denna helgen också.... har börjat ta tag i ekonomidelen till CLD... har sorterat upp allt å kollat upp vilka avier som behöver skrivas ut så allt finns på papper.... känner mig lite duktig...

Måndag så gäller det att fixa tröjor.... nu måste vi sätta fart på det där med att trycka upp kläder...

Ska bara dra fram lite sponsorer också till uppvisningskläderna.... Men måste få lite priser först.

Mycket att fixa nu inför kursstart. På tisdag så blir det möte så vi kan sätta full fart på allt !!!

Åhhh... sedan så har det visat sig att jag MÅSTE skaffa en ny dator... shit det är dyrt som fan... Men men, måste man så måste man. Får snåla lite ett tag...

Nää... nu ska jag gå å lägga mig... så jag kanske mår lite bättre imorgon så jag kan jobba....

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Här kommer massor av krya på dig kramar och en påminnelse om att du snart har semester. Då måste du vila!!!!!!!