tisdag 19 augusti 2008

Värsta gulliga !!!

Alltså för ett par veckor sedan hade jag en praktikant. Tanja, hon ska bli trafiklärare så hon åkte med mig i baksätet i två veckor. Riktigt rolig brud...

Trodde att hon hade tråkigt som bara den där bak. För jag vet ju vad jag tyckte själv när jag satt där.... Så jag försökte ju få med henne i lektionerna så hon fick ge sin åsikt om eleverna å så.

Idag så kommer hon in.... Så har hon köpt en Wiskey, Grants till mig å tackar för två givande veckor.... Å så sött !!!

Fan vad glad man blir. Alltid roligt att man blir uppskattad.

Näää... ska försöka sova lite... koppla bort alla tankar så jag kommer utvilad imorgon.

Huuuu... rastlös som fan... så spännande !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Vad gulligt!!!

Kommer du på vår kräftskiva? Såg att du tackat jag på fb... vad kul i s f!

KRAM