söndag 4 oktober 2009

Helg å lungna gatan...

Denna helgen har verkligen varit lugn...

Fredag natt å taxi... inte hände det mycket så jag tog mig friheten att sluta lite tidigare... det fanns ju gott om bilar som skulle vara ute längre... lönt att stå å kolla på varandra på knutan ???

Måste nog ha varit trött... glömde låsa dörren, vad jag minns så sket jag nog fan i att borsta tänderna, kommer i alla fall inte ihåg att jag gjorde det... vax i håret å smink i hela nyllet... å vaknade med att jag låg PÅ mobilen... inte satt alarm eller nått... Inte normalt för att vara Åsa... brukar ju ha mina rutiner när jag kommer hem liksom...

Lördag... sov länge !!! Panik inslagning av presenter till det ny inflyttade brudparet och kommande bebisen... Hade kollat buss... Åsa ska inte hålla i reseplanerna i framtiden... kanske skulle ha tänkt på att bussen inte alls gick som på vardagarna... Blidde bil till Kågeröd istället... får hämta imorgon...

Mycket trevlig kväll hemma hos Erika å Alex i Kågeröd...

Hemma nu i ganska god tid... hinner sova ganska mycket innan match imorgon... men samling 10:45 känns ändå tidigt !!!

Blidde en liten påhälsning på taxi kontoret innan sängen kallar... Träffade nya telefonisten å snackade skit med chafförerna som var där... passade ju självklart på att trycka en kanelbulle också... hihi

Säger nu go natt å siktar på kudden... idag efter att ha kollat dörren, satt alarmet å både duschat å borstat tänderna... hi hi

Inga kommentarer: