torsdag 1 oktober 2009

Håll er undan för fan...

Gissa vem som har varit på ganska bra humör hela dagen ??

Jo det är sant... synd bara att det inte kunde få hålla i sig !!!

Träffade ju klart på chefen precis när jag skulle hem... å då kommer ju den trevliga informationen att jag visst inte skulle få vara ledig den 9:e Oktober som det stått på schemat i alla fall sedan den 31:a Augusti... ENLIGT BILDBEVIS... utan att det har räknats fel... så jag skulle tydligen jobba...

Det går ju inte då jag är i Örebro då... som också är bestämt sedan typ ännu längre tillbaka... Ludde fyller 2 år den helgen å det missar jag bara inte !!!

Men efter lite närmare räkning så kan jag ju klart gå med på att det har blivit fel... men då har det också blivit fel på den 23:e Oktober... för den ska då vara min lediga fredag istället men är det ju inte på schemat... så det borde ju kunna kvittas mot varandra... tycker jag i alla fall... men annars får det väl för fan bli en semsterdag till då...

Komma veckan innan när schemat varit lagt så de närmaste månaderna... nä nä nääää... å just nu finns det inget som heter flexibel hos fröken här... när det gäller andra saker, javisst... men när det gäller detta jobbet så nä... å lite extra näää !!!

Funderar på att sätta upp en stor almanacka på dörren där jag kryssar av !!! Nu är det bara 15 arbetsdagar kvar !!! Låt detta gå fort !!!

Inga kommentarer: