fredag 23 oktober 2009

The last bounce !!!


Bounce - Sveriges mest framgångsrika danskompani genom tiderna - avslutar sin långa succékarriär med en sista storslagen avskedsföreställning i Ericsson Globe i april. Med sig har de över hundra gästdansare från bland annat Cullbergbaletten och Harlem Hot Shots och tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen som du sent kommer att glömma!

Å jag å bror har nu bokat biljetter !!! Det ska bli sååååå grymt !!!

Får nog börja smöra för chefen nu så det inte blir problem att få ledigt... hihi

För övrigt så gjorde jag min sista dag på trafikskolan idag... å hur bra känns inte det. Energi !!!

Fick en JÄTTE blomma av Ronnie med personal igår... tack sååå jätte mycket! Det har ju trotts allt blivit ett par år där... började ju i maj 2005... så lite konstigt känns det ju att inte gå dit igen... förutom när jag ska glassa förbi å skryta om hur LEDIG jag är... hihi. Nu väntar ju taxi för fullt...

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis till ett nytt liv, vännen ;) Låter inte så dumt att låta trafiklärarkarriären vila...

Kram