söndag 27 januari 2008

Denna helgen blev ju inte så tokig....

En helt oplanerad helg blev hur bra som helst....

Var ju ute med Underbar i fredags... i lördags så blev det en lite "spontan" fest. Skulle träffas med söndagsklubben men eftersom det var så många som inte kunde eller visste när dom kunde komma så blev det att fler å fler bjöds in....

Det slutade med att Erika, Lina, Zarah, Rebecka, Nicol, Maria och Petra kom hit hem till mig. Vi käkade lite tacos å bara satt å snacka skit. Men eftersom Nicol suttit fast i Nässjö halva dagen och kvällen så var kravet att hon skulle få en Tequila.... Ja visst !!! Åsa fixar allt !!! Tequlia blev det.... men i min smak så var dom lite mesiga.... hihi

Trevligt som fasiken hade vi i alla fall.... gillar att bara softa lite å ta det lugnt....

Idag, söndag, så blev det ju Linedance.....

Första gången idag. Newcomer (nybörjare) tyckte jag själv gick grymme bra. Hängde med bra å så... men så sa ju Nicol att vi skulle vara med på Novice (Forts.1) också.... ja men tjenare... då blev det svårt. Men tror ändå att om man kommer in i det å lär sig stegen lite mer grundligt så är det nog inga problem. Vill ju i alla fall tro att jag har hyfsat lätt för det.

För övrigt så har det bara varit en degar dag.... började med att diska.... fan så det såg ut efter gårdagen. Tequilan sa ju sitt också.... inte helt pigg på förmiddagen.... men men.. hihi

Näää, nu ska jag ta en dusch å gå å lägga mig... så jag kommer upp i tid imorgon...... Har REJÄLA problam på morgonen..... VILL INTE !!! Å så vet jag ju inte om jag har sovmorgon eller inte... fan vad drygt. Håller tummarna för att Ronnie är tidigt på jobb så jag kan ringa å bara ligga kvar i sängen.... tror att jag börjar vid 9:55... men som sagt vet inte....

Inga kommentarer: