söndag 20 januari 2008

Nu fixar vi en blogg....

Ok, eftersom msn-bloggen är skitjobbig just nu så ger jag upp den. Det går aldrig att skriva inlägg.... tar en kvart för bokstäverna att komma å sedan så hakar det sig hela tiden.... så nu skiter jag i det.

Tänkte jag skulle bli lite bättre på att blogga nu igen. Det kommer ju förfrågningar så det är bäst man tar sig i kragen.

För er som läser mina inlägg på qx så kommer det i många fall vara samma... orka skriva två.... hihi

Ok... vad har nu hänt i helgen....

Jag nu varit på linedancen... inget att vara nervös för ju... tycker själv att det gick ganska bra.... visst tappa bort mig en del... men man är ju nybörjare. Anna på jobb var med... å hon blev fast... så nu ska vi nog ta å gå med å köra varje söndag.

Alla är så himla duktiga bara. Fattar inte hur dom kan komma ihåg alla danser utantill..... men tack o lov så får ju vi börja med lite lättare... NYBÖRJARE !!! Känns bra det... hihi

Igår, lördag.... fick jag något ryck.... Städade hela lägenheten, puttsade fönster, duschade blommor och gick igenom varje skåp.... tog bara typ 18 timmar + att jag höll på 2 timmar idag också.... mani eller vaddå ??

Dom säger att jag är pedant.... jag är nog villig att erkänna nu.... hihi

Så helgen har gått snabbt, har inte hunnit så mycket annat. Imorgon så ska jag till Halkbanan med Anna så att vi får våran avslutande utbildning. Ska bli kul... slippa "vanliga" jobbet..... hoppas att vi slutar tidigare..... å denna gång så ska vi inte skvallra för chefen. Sist så fick vi tillbaka å jobba sista lektionerna.... vill inte !!!

Näää, bäst att jag går å nannar.... ska ju upp tidigt imorgon igen !!!

Så kommer det snart ett nytt inlägg... LOVAR !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Grattis, äntligen!!
Bra att du skaffat dig en riktig blogg så vi får veta vad du pysslar med där nere!

Ludde hälsar till faster!