tisdag 29 januari 2008

Jag VILL !!!

Lätt att jag skulle vilja vara smart när det gäller datorer....

Fattar inte ett jäkla smack....

Har två stycken burkar nu... varav den ena får man sparka igång.... på riktigt alltså. Något mupp med fläkten så det låter fan. Så har jag försökt att göra rent.... men det enda som hjälper är att sparka eller slå så hårt man kan på sidan... då tystnar den....

Den andra skulle jag försöka vara duktigare än vad jag är med.... så jag skulle byta operativsystem... inte så svårt trodde jag.... ända tills jag "tappade bort" drivrutinerna till cd-läsaren.... så nu får jag inte in ett skit på den.... ska göra ett tappert sista försök med att överföra hela Windows via USB minne... vet inte äns om det är möjligt... hihi....

Lyckas inte det så ger jag upp.... då ska inte jag ha igång det helt enkelt.... då får jag smöra rejält för Tobbe på jobb....

Hatar datorer som inte fungerar.... fan att man bara har kunskap för att kolla mailen.....

1 kommentar:

~Louise~ sa...

Ha ha! Jag håller fullständigt med dig. Skulle inte skada mer lite mer intelligens....
Härligt att du börjat bloggat igen. Alltid lika kul o komman "snoka" lite. Du är inte på väg upp till Örebro snart? Skulle vara kul med en fika!