tisdag 22 januari 2008

Hur kan man vara såååå anti ???

Alltså, jag känner mig helt nere. Jag vill bara vara hemma å krypa under täcket typ.

Jag är så fruktansvärt trött på chefen. Han är just nu bara DUM !!

Och jag blir ju så fruktansvärt förbannad när det är sånna onödiga saker som att vi måste sitta av tiden från klockan 16 - 17:30.... bara för att vi har arbetstid tills dess..... men hallå.... nödvändigt liksom..... SUCK !!!

Näää.... å svårt som fasiken att komma upp på morgon har jag.... höll på att försova mig både måndag och tisdag.... får se hur det blir imorgon. Kan det ha å göra med att jag INTE VILL gå till det där förbannade jobbet.

Imorgon så ska jag ha 4 timmar teori med elever, 2 timmar teori på gymn.skolan och 1 timme körlektion..... hur kul känns det då??? Har än så länge 1 timme lucka... men bossen kommer säkert på nått onödigt att göra som vanligt. När jag egentligen behöver sitta å planera gymnasie teorin.... jag har ingen aning om vad jag ska snacka om imorgon.... har inte hunnit med att fixa för att det är MYCKET VIKTIGARE att tvätta bilen fast att den är typ ren.... jävla chef !!! Näää det får nog bli ett möte imorgon..... annars får han fan ta hand om den där gymnasieskolan själv.....

Gud vad jag känner mig positiv.... hihi.....

Har föresten sökt ett helt annat jobb idag..... som administratör / kundmottagare på Hedin bil i HBG..... Spännande att se, finns det en chans ??? Men om det skulle bli så, får jag ju fundera på vad jag vill...... som det är nu så skulle det verkligen behövas en PAUSE från trafikläraryrket...... jag vill kunna gå HEM från jobbet å inte tänka mer på det... det finns inte nu. Just i denna sekund sitter jag å tänker på den där jävla gymnasie teorin..... SUCK !!!

Näää... nu ska jag sova så jag KANSKE kommer upp imorgon. Även om jag inte vill......

Inga kommentarer: