fredag 25 januari 2008

Så har man varit ute med underbar....

Supertrevlig kväll. Bara så härligt att få träffa underbar igen. Det var LÄNGE sedan nu.....

Vi hade bestämt oss för att käka lite gott på La Petit eftersom jag fick ett presentkort där av min chef i julklapp. Så sagt å gjort, dit gick vi... inte för att jag skulle gå dit om jag inte hade ett presentkort. Inte riktigt min stil... men men.....

Känndes lite som om vi inte passade in. Det är ett ganska dyrt ställe.... å när då vi två kom in så kollade dom lite konstigt..... men fan ge oss ett bord....

Måste säga att jag var mycket missnöjd med servicen... tror det var för att det var vi.... för dom "gubbarna" på bordet brevid fick betydligt bättre service.

Men kan i alla fall inte klaga på maten. Mycket fint !!! Jag tog en marrinerad lammfilé.... mmmm GÖTT var det !!!

Kan ju inte heller klaga på sällskapet. Hade med mig Emma. Å det var jättekul att se henne. Vi har inte träffats på nästan en vecka... å då sågs vi bara lite snabbt på dansen. Å innan dess så vet jag inte när vi träffades.... å när vi träffades själva vet i fasiken.... det är ju tyvärr så att vi båda håller på att jobba ihjäl oss.....

Ja ja, kul som bara den i alla fall......

Sedan var ju tanken att kanske ta en film eller nått i den stilen. Istället så blev det att vi fixade en jobbansökan till Emma. Jag har ju fått kontakt med killen som har hand om rekryteringen ut till nya Maxi på Råå.... så nu var det lite panik. De har ju lagt ut det på AF så nu får de säkert in typ 1000 ansökningar i minuten.... så det gäller att skriva sin med finess..... Jag tror vi lyckades ganska bra. Nu ska vi bara hålla tummarna !!!

Näää... nu ska jag lägga mig å dega på soffan.... framför TV´n.... ska kolla på Bourne Ultimatum.... hoppas den är bra !!!

Näää... hej så länge !!!

Inga kommentarer: