torsdag 31 januari 2008

Så var det snart helg igen....

Det är sjukt vad tiden går fort.... å så kommer helgen... men det är inte helt fel.

Nu väntar ännu en fullbokad helg.

Fredag så blir det utgång med jobb... å det brukar ju sluta med att man är så där lagom lullig på fredags eftermiddag att det inte blir nått annat än soffan på kvällen.... hihi

Lördag så blir det troligen Skurup... vart nu det ligger.. hihi.... Jag skyller på att jag är Örebroare....

Där blir det danskväll.... men jag följer med som "publik" och som sällskap till Maria.... så har jag hört talas om att vi ska "kasta popkorn" på varandra.... hmmm.. vi får ju se....

Söndag så blir det ännu mera dans... ser fram emot det !!! Det ska bli kul som fasiken !! Stormtrivs på Linedancen....

Näää, nu kanske jag ska försöka ta å jobba lite igen.... lite dött på jobb nu så man glider gärna in på nätet.... men BORDE kanske göra nått vettigare.... hihi

Inga kommentarer: