onsdag 30 september 2009

Fy fan !!!

Hmmm... skjortan sitter tajt !!!

Fan vad fan har jag hållt på med. Måste ha gått upp en del på senare tid... INTE bra...

Kan det bero på alla chicky bits på Preem, alla Red bull i tid och otid... å kanske lite beroende på att Åsa tryckt i sig en massa onyttigheter under taxi nätterna... men också på att man har mått totalt katastrof under en period.

Det finns ju inte direkt någon motivation till att ta tag i kosten när livet runt om är kasst... men nu... nu är det så jävla nice !!! Åsa har börjat leva igen...

Nu får det fan bli andra bullar... skjortan ska sitta bra i slutet av månaden hellst... så nu blir det en jävla massa träning å så lite måltidsersättning... men hell no att jag kör ersättning fullt ut !!! Då får ju alla hålla sig på en mils avstånd för att klara sig med livet i behåll... aggresiv har jag ju varit nu ett tag men det är fan rena barnleken mot om jag inte får mat !!! hihi

Näää, en rejäl frukost innan jobb på morgonen... försöka i alla fall dom dagar jag hinner... för jag är ju inte överdrivet snabb ur sängen på morgonen...

Men det är ju såååå varmt å sköööönt där under täcket... å så ska jag bara... ZZZZZ !!!

Go natt... nu börjar det nya livet !!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Så skönt att du börjar må bättre! Allt som händer har en mening, och det är nog verkligen meningen att du ska göra något annat, innan du stryper en elev, dina arbetskamrater eller nåt!

Själv njuter jag av att vara ledig! Jag förbereder till den lilla bebisens ankomst -omorganiserar i garderober och lådor, shoppar och planerar. Men tar det även lugnt -promenerar, simmar, läser, vilar...

Just nu har jag en liten Doris som halvligger på tangentbordet. Inte helt lätt att skriva, men det går! Nu ska jag ner och hänga upp tvätt. Tvättar idag även barnkläderna vi köpt, så ev farliga kemikalier/baciller försvinner. Ser rätt roligt/gulligt ut när en pytteliten body hänger sidan om en av Pers stora t-shirts!

Ha det!

Pia sa...

Om jag inte får mat kan du kolla på efterlyst på kanal 3.. Jag kommer vara med där då!