söndag 3 februari 2008

Linedance hela helgen...

Jag har riktigt fastnat i det här med Linedance. Det är riktigt kul !!!

Lördagen tillbringades i Skurup tillsamamns med Nicol, Maria, Linda J och Angelika... och så var instruktörerna Linda och Yvonne från CLD där också....

Så vi träffades innan i Skurup å käkade på nått jäkla gatukökshak där å Instruktör Linda vrålade på alla som inte kunde stänga dörren.... "Stäng dörren, är du DUM eller... " Hihi

Sedan så blev det Folkparken i Skurup.... För min del så blev det att jag kollade på alla andra som dansade. Kan ju en hel dans som vi lärde oss sist på nybörjar kursen.... det kommer man inte långt på... hihi

Men kul hade vi i alla fall.... mycket roligt folk och ju längre kvällen gick desto roligare blev det.
Avslutade gjorde vi med BK inne i Malmö.... även där hade dom svårt att stänga dörren... hihi

Söndagen så blev det också Linedance för hela slanten....

Min nybörjarkurs börjar 14:30.... idag gick det bra som fan !! Å efter det så går dom vidare med fortsättning 1... å blev visst kvar där också... Men det gick ganska bra även där... om jag får skryta... hihi

Sedan när jag satt mig efter många timmars dans... så skulle dom dra igång fortsättning 2.... där ska jag bara inte vara... hihi... Dels så orkar jag inte hur många timmar som helst.... å sedan så blir det lite för avancerat....

Men då skulle dom värma upp med en dans där man var två och två... å då var det en som blev utan partner... å gissa om jag blev meddragen där också.... hihi... men där så nöjde jag mig med uppvärmningen.... sedan steg jag av dansgolvet... hihi

Gissa om jag kommer att ha träningsvärk imorgon.... man kan nästan säga att det blev 4 timmar dans.... hu !!! Hoppas jag kommer ur sängen imorgon....

Nää.... nu är jag trött som få... så det blir att gå till sängs tidigt... ska ju gå till jobb eftersom cykeln har gett upp....

1 kommentar:

~Louise~ sa...

Oj oj du, mycket dans för dig! Men är det roligt så är det :-) Det låter i alla fall roligt.
Ja, det är värst va utspritt vi bor. (men om du nu funderar på att söka annat jobb så... finns ju örebro :-) he he)Träffade Sandra på hindersmässan. Men inge mer än så. Har skickat sms, men hon kanske har bytt nummer...
Vi får höras helt enkelt. Ha det gött!