söndag 10 februari 2008

Det är mycket nu...

Jag önskar ibland att man bara kunde stänga av hjärnan.... bara sluta grubbla... å bra vore det också om man kunde sluta känna.....

Just nu så är det så fruktansvärt mycket som händer. Mycket som är bra å som jag tycker är så jävla bra. Men också en del som är dåligt.... å det gillar jag inte....

Det värsta just nu är att det är många vänner som har problem.... å jag bryr mig så fruktansvärt mycket å jag oroar mig som fan för dom. Jag önskar att jag kunde ha guds förmåga att bara fixa allt så det blir bättre.

Någon vän har ont om pengar, en annan har problem med exet, en tredje vet inte vad hon vill, en fjärde känner sig hjälplös, en femte önskar jag att jag kunde hjälpa mer än jag kan... osv
Det är så sjukt att så mycket skit kan komma på en gång. Kan inte bara alla få må bra !!!

Just nu så får min focus bli att lägga min energi på att hjälpa och stötta mina vänner.... det blir lite så då att jag måste "ta bort" mina egna känslor.... å det är fan inte lätt.

Tack o lov så har jag min underbara vän Z.... tack för att du finns där. Du har alltid kloka svar på allt. Du leder mig rätt i mina funderingar å du finns alltid där när jag behöver dig. Jag vet nog inte vad jag skulle ta mig till utan dig.

Idag har egentligen inte varit en bra dag.... mycket har kommit fram, dels i går kväll å dels idag.... å det gör att mina tankar är så utspridda överallt...

Var på Linedance idag.... men hade noll å ingen focus på det jag gjorde. Tänkte att det skulle vara bra att komma dit så kanske jag skulle kunna koppla bort allt när jag var på dansgolvet..... men icke. Tankarna bara gick runt runt.... å det gjorde ju att dansen gick åt skogan.... så det blev att jag struntade i det till slut..... ingen idé.....

Å fan... inte nog med att man tänker en jävla massa.... har fått grymma problem med ryggen å nacken..... fattar inte vad som händer. Känns ibland som om någon sätter ner ett svärd i nacken å trycker ner det genom ryggraden.. det gör ont som fan.... Jag MÅSTE ringa vårdcentralen imorgon så jag får komma dit å kolla. Jag vet inte om jag kan jobba med det här.... tänk om jag får en sådan körare när jag sitter med elev. Då spänner ju hela jag upp som en pilbåge.... Skulle inte märka om vi krockade.... för det gör så jävla ont !!!

Spännande vecka blir det också..... vi får se vad allt leder till....

Fan, även om många vänner har problem just nu..... är jag så fruktansvärt glad att jag har dom. Dom är UNDERBARA hela högen.....

Inga kommentarer: