lördag 23 februari 2008

Sjukskriven en vecka till....

Ok... var hos läkaren idag. Blev sjukskriven en vecka till.... hon fattade inte att jag kunde gått dit typ....

Var stel som fan... å så fort å petade på nacken så gjorde det ont som fan. Dom tror att jag har en inflamation i diskarna och muskelfästena....

Fick lite nya piller att stoppa i mig... ännu mer än förut... Jag som ÄLSKAR att ta tabletter... hmmm

Men så har hon också skickat en remiss till röntgen. Så kommer att bli kallad dit. Å så har jag fått tid hos sjukgymnast.

För övrigt om man bortser från skiten med nacken så känns allt så sjukt bra. Känns som om jag har släppt en stor sten på nått sätt..... visst så pallar jag inte med vissa personer just nu. Men jag ska fan vara ego å bara tänka på mig själv. Just nu går det grymt bra.... hihi

Så har jag kommit fam till att gå tillbaka till mitt gamla jag.... det lyckliga singeln !!! Fy fan vad det är skönt !!!

Helgen blir ju också bra.... fredag kattarp, lördag melodifestivalen och kattarp, söndag CLD... gött !!!

Ser inte direkt fram emot måndag.... då ska jag iväg med sjukintyg och nycklar till chefen... på nått jävla sätt så känner jag mig skyldig... fan vad sjukt... jag SKA tänka på mig själv.

Jag tror jag börjar få kläm på det i alla fall... hihi

Inga kommentarer: