tisdag 19 februari 2008

Sällskapsjuk som bara den...

Ok nacken är inte som den ska, har ju skitont... så är sjukskriven denna vecka... ska till läkaren på fredag å kolla om jag ska bli sjukskriven längre eller om jag ska igång på jobb på måndag nästa vecka... känns det som det gör nu så hoppas jag inte. Går på värsta tabletterna, rena knarket ju å får ju inte köra bil, det är ju liksom en förutsättning i mitt jobb... hihi

Blir ju galen av att inte ha nått å göra, är ju sällskapsjuk.... så igår så drog jag å Linda till Malmö... käkade lunch med Nicoletta och sedan gled vi runt på stan å satt på nått fint torg å käkade glass i solskenet. Kan det bli bättre ???

Idag så åkte jag och Linda till Klippan på kvällen, till Nicoletta å Maria. Det är underbart med vänner som ställer upp å umgås med mig som inte kan vara själv... hihi

Kul som fan.... kanske inte det bästa när man är sjukskriven men va fan....

Herre gud... detta har ju varit värsta upplevelseveckan för mig.... har aldrig tidigare åkt så mycket kommunalt... två dagar i rad med tåg och buss... snart dax att skaffa rabattkort på skånetrafiken....

Imorgon så ska jag ut å fika med en gammal kollega som också är sjukskriven, precis som med mig har det med nacken att göra. Hoppas bara att hon blivit av med sin förkylning. Annars får vi ta det någon annan gång.... Men jag hoppas efersom annars har jag inga planer.... å vad ska jag göra då.... SÄLLSKAPSJUK !!! Hihi....

Nää... nu är det dax å sova.... kan ju inte vända helt på dygnet bra för jag råkar vara sjukskriven....

Inga kommentarer: