måndag 11 februari 2008

I dag är ännu en dag....

Det är helt otroligt vad som kan hända över en dag bara.....

Igår mådde jag fan skit över allt som har hänt å händer.... idag så känns det mycket bättre.

Många saker har uppdagats. Många saker har lösts... å fan vad skönt det är....

Jag måste bara säga att det finns en person som jag är så imponerad, stolt och riktigt glad över.... Du har tagit så sjukt stora kliv denna vecka.... Det är så STRONGT !!! Fan vad glad jag är för dig....

Jobbet var som vanligt pest å pina idag.... men lite extra också. Har ju fått så sjut ont i nacken... så ringde jag till VC.... jag fick en tid den 22:a.... det är fan 2 veckor !!! Hallå, ska jag gå å knapra voltaren i två veckor... fattar inte !!!

Idag på kvällen så var vi nyttiga som fan.... Noa å jag skulle ut å gå... det var bestämt sedan länge.... men så fick jag en bil på halsen å parkering på slottshöjden är ju bara å glömma..... skulle provköra "Sittåträng" C4.... vill inte ha !!!

Näää, men i alla fall, det blev att vi drog till Åstorp. Emma drog med oss runt hela byn.... vi var säkert ute i 1,5 - 2 timmar..... men fan va bra det är för "fläsket".... hihi

Men det är så nice med underbara människor som man bara spontant kan dra med ut å gå... snacka å bara ha en superkväll..... TACK för att ni finns !!!

Inga kommentarer: