fredag 15 februari 2008

Nacken....

Så kan jag försöka att avsluta dagen med en liten sammanfattning.....

Efter att ha blivit runt skickad från vårdcentralen till akuten å tillslut också till distriktsläkarmottagningen så fick jag äntligen lite hjälp med nacken.

Akuten kan slänga sig i väggen. Fan vilken otrevlig sköterska det var där. Jag blev ju ditskickad av vårdcentralen..... men fick i stort sett en utskällning för att jag var där.... "det här är faktist AKUTEN"... Ja men det vet jag väl för fan !!! Otrevliga JÄVEL !!!

Men sedan så var dom KANON på distriktsläkar mottagningen. Jättebra sköterska och supertrevlig å noggran läkare.

Så blev det att hämta ut en massa jäkla tabletter på apoteket tillsammans med en sån där snygg stödkrage.... fan nu ser man ut som grannen i Beck filmerna... ska bara skaffa gula glasögon å fråga mina grannar om dom vill ha en "stänkare".... hihi

Roligast just nu är att tabletterna jag ska ta får jag inte köra bil på. Så jag tror att det blir lite jobbigt med jobb.... det kan ju inte va ok.....

Näää... nu ska jag ta å lägga mig... är trött som fan i ryggen.... har precis kommit hem efter trevlig soft kväll hos Erika. Det blev CSI å lite kabab....mmm

Inga kommentarer: