torsdag 21 februari 2008

Händelserik natt....

Oj... nu hände det genast MYCKET på en å samma natt....

Efter ett telefonsamtal fram till klockan 5 så är det mycket som har kommit fram. Trodde det skulle bli tuffare..... men på nått sätt så känns det ändå jävligt bra.

Nu finns det något att gå på. Känns jävligt skönt.

Men jag kan inte låta bli att vara orolig, på nått sätt säger magkänslan att detta kommer att bli en tuff tid. Inte för mig dock....

Det är fel grunder, det är lätt i början, men sedan kommer tveksamheten.....

Jag har i alla fall bestämt mig för att finnas här, som jag alltid har. Känns som om jag ser mig själv... ibland är det bra med erfarenheter....

Nu ska jag bara ta hand om mig själv. Umgås med mina underbara vänner. Dansa.... herre gud vad jag har fastnat i det... hihi..... Å så hoppas jag att läkaren är snäll imorgon..... skulle behöva det....

Näää... kramar till er alla där ute !!!

Inga kommentarer: