torsdag 14 februari 2008

Håll tummarna !!!

Japp, håll tummarna å korsa allt ni har för att jag ska få komma iväg till vårdcentralen imorgon, fredag.

Har så sjukt ont i nacke å rygg. Orkar inte hålla upp huvudet längre. Sitter som en nickdocka med mina elever.... det känns läskigt som fan !!!

Har ju fått tid hos läkaren nästa fredag..... men nu är jag ledig imorgon så jag ska gå upp å ringa så fort dom öppnar. Jag MÅSTE komma dit imorgon. Nu har det gått så långt att jag inte kan sova heller... det blir fan bara värre å värre för varje dag som går.

Annars så är allt annat också åt helvete... som vanligt.....

Hatar jobbet, tankarna går och vet inte hur jag ska kunna hjälpa alla mina vänner.....
Jag säger bara SUCK !!!

Å mitt i allt skit så är det Alla hjärtans dag...........
Jag vet inte vad jag ska säga.... jag bestämde mig i alla fall för att göra rätt..... INGET !!! Men det känns också konstigt...... äh FAN !!!

2 kommentarer:

~Louise~ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
~Louise~ sa...

Åhh, nacke o rygg är inge o leka med. Sjukt ont gör det. Ja, hoppas du får komma iväg imorrn redan. Om inte skulle jag åka in till akuten, då måste de ju hjälpa dej! Krya på dej! Kram