söndag 13 april 2008

BAD BAD day !!!

Shit. Idag är en jävla skit dag... värker som fan i nacken och ut i vänsterarmen.... åhhh om det bara kunde sluta.... I morse så värkte det mer i höger arm... men men... Jag vet ju aldrig från timme till timme hur det kommer att kännas....

Har i alla fall kommit fram till att jag är LIVRÄDD för att sitta i bilen.... jag vill inte. Så fort det kommer någon bakifrån så får jag fan hjärtsnurp.... Det är så sjukt obehagligt.

Men det är ju så typiskt, jag har ju hundra saker jag ska göra nu....

Har varit i Ljungbyhed idag sedan klockan 10 i morse på möte inför avrostningen med SMC.... ska ju som vanligt ha hand om teorin... men så måste jag hitta någon som kan ha sista 2 passen.... för jag måste ju samma dag som det är iväg på årsmöte.... Det är ju onödigt att sprida ut saker när man kan ha alla på samma gång... fan att allt ska krocka !!!

Nu ska jag ner till dansen.... mycket att fixa inför det nya årsmötet.... jag måste ju inte engagera mig så mycket om jag inte vill.... men jag vill ju att det ska bli bra för föreningen.... å så tycker jag ju det är kul.... har fixat lite kallelser å jobbat på nya loggan...

Men nu blir det dans.... hoppas att jag kan försöka koppla bort värken bara !!! För idag så SKA jag dansa !!!

Inga kommentarer: