torsdag 3 april 2008

Mycket som har hänt...

Oj oj, vart ska man börja... nu var det länge sedan jag skrev så massor med saker som har hänt.

Vi börjar med förra helgen.... MYCKET TREVLIGT !!!

På fredagen så kom Bror, Frida och Ludde ner till Malmö tillsammans med T.T.... Så då drog jag ner till storstaden för att träffa dom.

Det blev en mycket trevlig kväll med god mat på Yamato vid Lilla torg i Malmö. En liten japansk/kinesisk/thailänsk restaurang. Perfekt å lugnt.... mycket bra med Ludde, han var ju inte helt på topp med sin hemska hosta.... stackars lilla !!!

På lördagen så fick jag finbesök... Bror, Frida å Ludde tog en tur upp till Helsingborg å så åkte vi över till Helsingör.... köpte lite illaluktande dansk ost... hihi. Nu doftar det i hela kylskåpet....

Söndagen blev som vanligt mycket trevlig.... det blev lite dans trots den ömmande ryggen. Det var en påfrestande helg för nacke/rygg.... fan vad trött jag är på den här skiten nu....

Sedan har veckan flytit på som vanligt.... sjukgymnast måndag, tisdag och torsdag.... ortopeden i onsdags och då även ett avstämningsmöte också....

Ortopeden kändes såååå oseriös, han kom in i rummet, läste på sitt papper, frågade hur länge jag hade haft ont, så att sånt här brukade ta år.... å så tryckte han på min axel å sa att allt troligen sitter muskulärt.... sedan gjorde han nått utlägg på "grekiska" med massa medicinskauttryck som jag inte fatta nått av.... sedan gick han.... JAHA !!! Inte fan blev jag klokare för det....

Sedan var jag på avstämningsmöte med läkare, försäkringskassa och arbetsgivare....

Så nu ska jag igång å arbetsträna.... Känns ju lite B.... vaddå arbetsträna, det är ju inte så att jag glömt hur man gör... men men, nu har jag ju ett par timmar om dagen då jag "nästan" gör något i alla fall..... För att sitta på kontoret är ju inget jättejobb direkt, ibland fullt ös men ibland händer det inte många knop....

Ja ja, ska ju fixa lite med reklam å sponsorer å sånnt så kanske kan göra det när det är för dött.....

Näää, nu ska jag introducera mina vänner i sushins värld så hinner inte skriva mer... hihi

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Eeeeeeehhhh vaddå äter du sushi utan oss... hmm....

Tack för en trevlig helg. (Som vi väntat på det här inlägget :D) Det var jätteskoj att hälsa på dig! Hoppas att du inte blev smittad. För här har vi mer eller mindre varit däckade sen vi kom hem. Men nu har vi gett oss attan på att det är över för vår del!

Hörs kanske i helgen per tel?

kramar från oss.