måndag 7 april 2008

KAOS på jobb...

Hmm... så var det måndag å ytterligare 4 timmar på jobb....

Det började fint... kom till jobb vid 15.... fick säkert 100 lappar med folk som skulle ringas upp.... satt i telefon till 18.... å sedan var det bara att försöka fixa resterande 50 lappar som var kvar...

Åhhh... jag är helt slut... kom ifrån jobb vid 20.... å jag som skulle ha slutat vid 19....

Tog LÅNG tid att bara få ordning på allt.... hoppas verkligen att det inte är samma kaos imorgon när jag kommer...

Fick göra en lite "Att göra"-lista till morgondagen.... måste ju få ordning på stället....

Avancerade saker som vattna blommorna till nya kontoristen och så får jag sätta mig å svara på mail och kolla uppkörningar... det kanske är rättvist... hmmm

Nää... nu ska jag sova... så jag orkar morgondagen... först sjukgymnast å sedan jobb igen.

Inga kommentarer: