måndag 7 april 2008

Träning... gött!!!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten på resursteamet.... kört igång med riktig träning. Det känns så grymt bra!!!

Att sitta å trycka på hakan känns ju inte som om det ger så mycket... men nu kommer styrka in. Hmm... ska bara jag ta mig i kragen å fortsätta med det.

Fundera på att fixa kort på ett ställe där jag kan köra morgonspinning.... Det skulle ju vara så skönt!!! Lite spinning å så köra styrkan som jag ska å sedan dra till jobb... Men, måste kolla vad det kostar... tror det är DYRT där... men kanske är värt det.... men då blir det att kolla nästa grej... kan jag få ta bort första timmen på jobb två dar i veckan.... hmmm, HOPPAS !!!

Ja ja... nu ska jag fixa lite käk för att sedan ta en lång promenad till jobbet... lite glassigt att börja 15... hmm men får ju vara där till 19.... mindre kul. Hade ju hellre jobbat på morgonen, men tydligen hade jag inget val. Ja ja, får stå ut i tre veckor i alla fall.....

Undrar hur det blir på torsdag.... Teori till 19:30... sedan blir det att dra som en avlöning ner till Landskrona... bara att hålla tummarna för att polisen är hemma å sover då.... hihi. Dansen börjar ju 18:30.... men det är nog fan värt att åka ner å vara med till 21:30 i alla fall... förut skulle jag få vara ledig dom torsdagarna... men det gäller ju helt plötsligt inte när jag ska arbetsträna å ta all teori... JÄVLA SURT !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Nu ligger Micke och Ludde och sussar middag :D så jag pasar på att skriva lite! Hoppas att du mår ok och att ni hade kul i lördags! Det verkar ju ha varit rätt så kul i a f! Vår förkylning går aldrig över. Ludde och Micke hostar ännu och jag har typ ingen röst och snorar och så. Var till läkaren idag och fick veta att jag hade ett virus..... inte kul. Man kan ju inte skynda sig att få bort det tyvärr.... hmm. Gäller väl bara att härda ut... vill också börja träna igen. Vi som hade kommit igång så bra.

Vi testar att ringa senare!
Sköt om dig! Kramar!