söndag 16 maj 2010

Jobb och småbrudar som fått för mycket sprit...

Så var denna jobbperioden över å nu väntar ledigt i 6 dagar !!! Känns super verkligen, håller tummarna för fint väder då grillning å inlinesåkning är inplanerat... Nice nice...

Senaste 4 dagarna så har det blitt MYCKTE jobb... uppskattningsvis så har jag även jobbat runt 10 timmars övertid på dessa dagar... men det blir fint med mycket timmar !!! Men det är konstigt att det typ bara är vi brudar som alltid lyckas jobba till 5 efter färdtjänst... Det finns ju jobb om man vill... igår tycker jag det rullde bra... Å bäst av allt... Jag körde bara, ingen växel eller nått... Gud så skönt !!! Tackar för att Bettan kommit till oss... Kul med en brud till... Bäst är vi !!!

Funderar över en sak... vi ska efter vi är klara för dagen tvätta bilen... Det säger ju sig själv... Har du kört den då tvättar du den... Konstigt att det bara var tre brudar som stod i tvätthallen ??? Vad kan detta bero på ???

Åhhhh... måste bara kommentera !!!

Vad fan är det med små brudar i 18-20 års åldern å sprit ??? Jävla dryga störiga jävlar blir dom !!! Första taxi hämtningen efter färdtjänsten blir tre stycken fucking små brudar. Å jag säger inte något så länge jag får sköta mitt jobb... Men när idioterna börjar skrika mindre lämpliga saker så fort jag är uppkopplad på radion å ifrågasätta om mina kollegor som hörs är sexiga... Seriöst håll käften !!! När de sedan sitter å ska skriva sitt namn med bläck på instrumentbrädan så åker man fan ut ur min bil !!! Jävla idioti !!!

Å jag kan ta att de blir sura när jag slänger ut dom ur bilen... men de ska vara jävligt glada att det var 50 meter innan den destination vi skulle till... "Ahmen vi ska ju till Bakom, kör fram..." Kan dom fet glömma !!! Dom kan fan trippa på deras för höga klackar på kullersten en bit... det bjuder jag på !!! "Vi ska aldrig mer åka med er..." Näää tack håll er väck för alla vår trevnad !!! Ingen större förlust på kunder, 79 kronor från söder kan jag leva utan liksom...

För övrigt så hade jag bara trevliga kunder !!! Men jag vet inte, de var inte de första brudarna jag fått spel på... det kanske är så att brudar ska låta bli den där spriten ???

Inga kommentarer: