tisdag 25 maj 2010

Kamera ångest mm...

Har seriös ångest över att jag inte alls använder lilla kameran som jag borde... eller som jag vill... Men tiden försvinner på något sätt... Undrar om jag ska plocka med den imorgon på jobb... Långt färdtjänst pass där man kan hamna på massa fina ställen i hela skåne...

Mycket projekt denna vecka... dagtid med taxi å färdtjänst och sedan är alla kvällar fullbokade... mycket fotboll denna vecka men jag hoppas jag hinner i tid... krockar lite med jobb...

Idag hinner jag visserligen till fotbollen men frågan är hur med jag kommer vara... Hämtade nämligen taxi bilen klockan 4:15 i morse för att då åka ner till Kastrup... Fick lite vila i bilen väl där nere... Å sedan var det bara att hämta med kund med hem också... det tackar vi för... Men som sagt finns en risk att tröttheten slår på ikväll... kommer nog somna sött ikväll... Tur att man var trött i går kväll å somnade runt halv 9... Skönt och välbehövligt när väckarklockan ringer vid 03:30... Ångest av att bara ställa skiten...

Tur man får "sovmorgon" till 05:45 imorgon... ha ha ha !!!

Näää... nu ska jag luta bak ryggstödet på bilen å blunda ett tag... Lönt att stå på knutan... 1,5 varv på knutan å tvärstill står det !!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Du skulle ha använt den när vi hälsade på i helgen!!!

Tack för en välbehövlig helg.

kram från oss