lördag 29 maj 2010

Låååång fredag...

Det har verkligen hunnits med mycket idag...

Klockan 9 på morgonen så var denna brud uppe... det tillhör ju verkligen inte vanligheten. Hade ju lite så där ofrivilligt fått ett projekt på morgonen...

Jo... mellan 8 och 14 idag så skulle de stänga strömmen i vårat hus... Så då blidde det ju till att passa på att frosta ur frysen. Japp, seriösa Åsa på G här... hihi

Efter 2 timmar så hade jag en frys som var ren å fin... så nice... Samtidigt så är ju frågan vad fan man gör när man inte har någon ström... Så det blev till att städa badrummet också... Fram med duschslangen å så rengörningsmedel å svamp... Sååå skönt att ha det också gjort...

Annars bara småpysslat lite här hemma...

Runt 13 tiden så ringde chefen å ville att jag skulle kolla på nya schemat... Åhhh bättre än förväntat måste jag säga... sjukt nöjd !!! Han hämtade upp mig i nya fina bilen... Vi har ju fått en mercedes till som är såååå FET !!! Å gissa vem som ska få köra den lördag och söndag... NICE !!!

Åkte med chefen in till stan å så tog jag en runda genom lite affärer... Det var verkligen länge sedan jag var på stan... man åker ju alltid till Väla om man ska ha något... men det var väldigt trevligt att bara strosa runt å fixa lite smått å gott... Avslutade med att köpa mig en stor fruktcocktail på Pistacia å ta med hem å avnjuta på balkongen... Hur ledigt känns inte det !!!

Kvällen har också varit kanon... Filmkväll hos Zarah med Erika, Alex å lilla Bastian... Å hur bra är det inte att mina kära vänner håller igen å kör nyttigt... Det innebär ju att jag också måste... Bra som bara den !!! Ikväll så blev det gurkstavar å minimorötter å dippa... gott som bara den !!!

När jag väl kommit hem så kollar jag ut genom fönstret å där mitt på gatan sitter det en man... Hallå ja... Å så krälar han sig in mot parken å han vrålar å har sig... Det var bara att ringa polisen... Vill inte gå ut själv å kolla om han är ok mitt i natten... Näää tack det har vi farbror blå till istället... Jag var tydligen inte ensam om att ha ringt om denna mannen heller... Så satt här på första parkett å kollade på hur Polisen kom å tog hand om gubben... Action på hög nivå här på Lussebäcken... hihi

Näää... nu blir det sängen !!! Ska bara njuta av sovmorgon imorgon... sedan blir det ju troligen en 13 timmars natt om jag får gissa... lönelördag... NICE NICE !!!

Inga kommentarer: