måndag 31 maj 2010

Förälskad...

Oj oj oj... Jag har blivit TOTALT förälskad... är ju tyvärr i en bil... men blir det någon gång lagligt så ska jag fan fria... hihi

Vi har ju fått in en ny fin Mercedes till TaxiTjänst... Inte för att jag föll pladask när jag såg hur den såg ut utanpå... men när man sedan kör den... Har ALDRIG kört något liknande... Det går så jäkla mjukt å tyst trotts att det är en disel... Å när det sedan blir mörkt ute å alla små detaljer lyser upp i HELA bilen så kan man inte annat än att imponeras...

Har fått köra pärlan både lördag och söndag natt... Oj oj oj... så får man ju vara lite stolt över att jag är en av de få som får köra den förutom chefen... hihi *kaxig*

Näää... jag lovar att jag ska plocka fram den där kameran som jag nu lovat långt om länge å ta lite bilder på skönheten...

För tänk er bara när man sitter där i bilen å bara får sånt jäkla glädjerus över bilen man kör... kommer lite då och då å det är fan totalt underbart... MEGA WOW säger jag bara !!!

Nu blir det att drömma söta drömmar om bilar... HA HA HA... så jag säger go natt allesammans !!!

Inga kommentarer: