fredag 28 mars 2008

Hmm..

När sjukgymnasten säger:

"Inte konstigt att du har ont.. "

Då vet jag att jag inte inbillar mig i alla fall...

Muskler å skit som inte är som dom ska.... lite läskigt att jag inte har hundra känsel i höger hand och arm... hmmm det kan inte vara bra.

Nu börjar dom ifrågasätta om det kan ha med den lilla smällen i sommras att göra.

Men skit samma vad det beror på, bara det blir bra. För JÄVLAR vad trött jag är på det här nu.

Igår skulle jag ha dansat... var där men klarade bara ett par danser på dom timmarna... Ont som fan i ryggen å nacken....

Å så måste jag ta kontakt med tandläkaren också. Biter ju halvt sönder tänderna på nätterna för att jag är så sjukt spänd i nacken.... Det är inte bra !!!

2 kommentarer:

Fam. Ritzén Norman sa...

Hej!

Tack för ditt inlägg i vår blogg! Vad kul det var att ses i helgen. Synd bara att helgen går så fort och är så långt till dig.. (men det kanske du tycker är skönt?)Det var kul att ta en tripp över till Dk. Vi kommer snart tillbaka.. när du minst anar det! Hehe

Kramar från oss!

Lakritztrollet sa...

Bettskena är inte alls dumt. Har en själv, då jag gnisslar tänder i sömnen.
Lite dyr, men värt det för att inte tänderna ska gå sönder.