tisdag 23 september 2008

Bokad upp över tänderna...

Ok.. helger har jag hört ska vara lugna å sköna... Ehhh jag tror att det har blivit någon miss där när det gäller mina helger... Alltid fullt ös !!!

Kan ju börja med att säga att ALLA söndagar är uppbokade till Linedance... Det är kul som fan att dans men nu är det en massa runt om. Det är planering, det är ekonomi, det är kaffe... typ massa som man inte tror som ska fixas.... Ja ja... nu får vi hoppas att vi drar i land Maratondansen tillsammans med Cloud Nine Linedancers.... En dans som börjar på fredagen 18:00 och som vi avslutar på lördagen 18:00... Allt överskott går till Cancerfonden... Kul att vara med att göra något så stort.

Men ok, denna helg... 26 - 28 September

Fredag - FEST
Lördag - Lite minifest hemma hos mig
Söndag - dans

Nästa helg.... 3 - 5 Oktober

Fredag - Kurs
Lördag - Malmö
Söndag - Dans

Helgen därpå.... 10 - 14 Oktober

Fredag - Till Örebro
Lördag - Örebro
Söndag - Örebro
Måndag - Örebro
Tisdag - Hem från Örebro

Sedan fortsätter det bara att fyllas på mer o mer... snart hinner jag inte med att jobba... tror att jag får lägga ner det...

Ska försöka klämma in lite "kvalitetstid" å ev lite träning också... undrar hur det ska gå till....

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Åker du hem redan på tisdagen... hmm... varför???? :( vad ska du göra som e så viktigt som gör att du inte kan stanna????