tisdag 2 september 2008

Vilken kass dag...

Fy fan !!! Har haft en ruggit dålig dag.... har varit så förbannad.

Allt började på jobb... fick en utskällning, jag blir bara så jävla förbannad, vad tror han ?? Jag har tagit det beslutet, å ja det har jag gjort för att jag tycker så... FATTA !!!

Så var jag smått irriterad under ett par timmar.

Inte nog med det... så kör jag med en elev... å får punka !!! Kan denna dagen bli så mycket bättre ??

Jaha, bara å ställa sig mitt i jävla rusningstrafik å byta däck i fan en av de största korsningarna i stan... Ok, nu började det bli lite för illa denna dag... Fick ju hålla på å krångla med byte av bil å sånnt skit som tog en massa tid. Fick ju bara köra max 80km/h på reservdäcket....

Men.... inte för att det var nog här... Nää ut sent som fan med näst sista och sista eleven....

På sista lektionen för dagen.... då såg man ju ändå ett slut...

Men en IDIOT kärrning ska göra denna dag ännu värre. Där kommer jag med elev... till å börja med så står det övningskörning och trafikskola på HELA bilen. Det börjar med att vi ska följa skyltar mot E4 och E6. Eleven ser skylten i god tid men behöver byta från höger körfält till vänster. Vi ökar lite på farten å slår på blinkers... kärrningjäveln pressar upp så hon ligger precis snett bakom oss så vi inte kan komma ut. Vi släpper på gasen, hon släpper också å ligger kvar så där precis så vi inte kan byta.... vi ökar farten, hon ökar... vi sänker farten, hon sänker.... då säger jag åt min elev att gasa rejält... vi får en lucka å kan gå ut till vänster körfält... Tror ni inte IDIOTEN till kärring pressar allt vad hon har å kör upp fan i mej en decimeter från baken på oss å så hänger hon på tutan.... Är hon BLIND idioten eller bara helt dum i huvudet ??? Så kommer vi fram till en trafiksignal, där vi då självklart kommer upp brevid varandra eftersom vi gått in i svängfil. Då tittar hon in i våran bil å skakar på huvudet.... Hur jävla dum får man bli ?? Så jag.... inte helt bra kanske... men jag pekar på ögonen å mimar TITTA å sedan slår jag mig för pannan.... mest för att visa hur jävla idiot jag tycker att hon är.

Kanske dax att fundera på att ta ett nytt körkort... kan ju börja med grundregeln.... DU SKALL VISA DINA MEDTRAFIKANTER HÄNSYN !!!

När jag var klar på jobb drog jag bara direkt hem... sur som fan !!! Så parkerade jag bilen.... fan att jag skulle gå förbi en pizzeria på vägen hem... så det blev en pizza å en cola... bara för att !!!

GRRRR... skulle fan kunna slå ner någon nu... LÄTT !!!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

oj då....
Snart är det semester!!!

KRAM