måndag 22 september 2008

Så var det viktigaste igång...

Nice... nu är musiken igång i datorn... Shit vad beroende man kan vara...

Nytt å bra just nu:

Katy Perry - One of the boys
Rihanna - Good girl gone bad
Amy McDonald - This is the life

Tänk att iTunes kan vara så underbart bra... älskar det programet. Kan ju göra vad fan som hellst med spellistor mm... Vad skulle man ta sig till utan en iPod... hur fan gick det till innan jag hade den ???

Planerna är många just nu....

Funderar på att dra upp till Stockholm med facket i mitten på oktober... dom står för allt... bara det jag måste bestämma mig NU !!! Det är en träff med ett HBT nätverk... spännande men jag vet i fan...

Sedan så tror jag att jag lovat lite mycket... hihi... Ska hålla i en utlärning på Linedance för ett gäng med samhall folk... om det nu går i lås... Får jag reda på här i dagarna. Hoppas !!! För det skulle vara kul !!!

Näää.. borde sova... men kan ju inte sluta knappa på datorn... hihi, alltid kul med nya teknik prylar !!!

Kollade på två barnfilmer igår... var riktigt bra !!! Tur man har barnasinnet kvar..

Dr Seuss ´The Cat in the hat´ och Arthur och minimojerna... KANON !!! hihi

Inga kommentarer: