söndag 28 september 2008

Lördag, å solen bara bränner...

En underbar dag har det varit.

Började med en sovmorgon som var välbehövlig efter en tuff vecka.

Sedan så kom Emma förbi. Vi inväntade Carro som var hemma å hälsade på från sina studier i Trollhättan. För att sedan gå ut i solen... tänka sig att det var 19 grader idag å inte blåste det så mycket heller. Såååå skönt.

Vi tog en promenad ner till norra hamnen å där satte vi oss ute i solen på Espresso house. Där blev det lite brunch... å så självklart en Latte... å den är så god där!!!

Efter att ha suttit där ett tag så blev det en promenad hemmåt igen men med vissa stop i några intressanta butiker. Inhandlade en väckarklocka... den behövs!!

Sedan så gav vi oss på ett Harry Potter frågespel hemma hos mig... vi trodde alla att vi kunde ganska mycket... hmm dax att läsa om böckerna tror jag. hihi

Elli kom förbi å vi bara satt å snackade lite skit. Emma gick ganska kort därefter för stackaren skulle jobba... 20:00 till 5:00... Fy vad jag tycker synd om henne. Inte roliga tider.

Sedan drog vi ner till söder å käkade på nya favorit stället. Dom har så kanon god pasta...

Efter det så blev man ju lite seg så vi tog en sväng om Bogarts video å hyrde "Cleaner" med Samuel L. Jackson... en film som var ok men inte mer.

Kan det blivit en bättre lördag?? Så soft å så skönt att bara ta allting som det kommer. När dagen började fanns inga planer alls.

Nää.. nu är det dax att sussa. Har ont som fan i nacke å rygg idag så tror jag ska ta mig lite piller å sova så kanske det blir bättre till imorgon. Hoppas!!!

Inga kommentarer: