tisdag 23 september 2008

Shit vilka saker man kan bli sugen på...

Det är nog lite som beroende...

Att man kan bli så sjukt sugen på något...

Kan det verkligen stämma ??

Bara att kunna gå ner där i källaren... koppla bort allt å köra koncentration till max..

Ok... jag är nog lite knepig som gillar det så mycket....

Kanske inte plattsar där om man tittar på det gäng som är där nere...

Men det skiter jag i... bara jag får trycka till å höra den där sprängningen... för att sedan kolla av de olika möjligheterna för hur jag ska lösa detta...

Är det någon som vet vad jag snackar om ?? Hi hi...

Imorgon måste jag nog ta mig ner igen... så det inte blir för stor abstinens...

Får kolla om jag får sällskap av någon av brudarna...

3 kommentarer:

~Louise~ sa...

Nja, nu får du nog ta o berätta. Vart ju nyfniken...!

Ja, det är tur att bloggar finns. Så man kan läsa om vad andra sysslar med, he he.
Det är synd att du inte kommer på återträffen, men jag förstår att du inte kan fara hur mycket som helst. Jag ses gärna när du kommer upp! Du får säga vilken av dagrna som passar bäst!!

Kram

Fam. Ritzén Norman sa...

Kan det vara...... biljard????

Kram

Saa sa...

Micke å Frida har helt RÄTT !!!

Det är tur att ni känner mig...

Ni har just nu fått en kunskapspoäng i Åsas lilla tävling....

KRAMAR